9.9.09

S'acosten sorpreses... / Se acercan sorpresas...


A la vida s’acosta la tardor, s’acosta la tornada a l’escola, s’acosta el fred que fa pessigolles al nas i llisca sobre les orelles fent patinatge. A Vabau, a més, s'acosta una sorpresa que ens alegrarà els dies i ens endolcirà les nits. És un nou animal fenomenal que fa temps que incubem en un niu fet amb cotó fluix que vam trobar sobre la branca d’una tomaquera de l’hort. Encara no sabem quin animal deu ser... però segur que ha de ser maquíssim, perquè quan estem molt callats sentim com de dins del niu en surt una melodia dolça i molt suau que s’escampa per la casa tot fent la pirueta.

PD. Els peixos l’esperen amb candaletes! (Esperem que segueixin així, perquè amb tant temps com a fills únics, ens fa una mica de por que ens agafin gelos.)

En la vida se acerca el otoño, se acerca la vuelta al colegio, se acerca el frío que hace cosquillas en la nariz y se desliza sobre las orejas haciendo patinaje. En Vabau, además, se acerca una sorpresa que nos alegrará los días y nos endulzará las noches. Es un nuevo animal fenomenal que hace tiempo que incubamos en un nido hecho con algodón que encontramos sobre la rama de una tomatera del huerto. Todavía no sabemos qué animal debe ser... pero seguro que será precioso, porque cuando estamos muy callados oímos como de dentro del nido sale una melodía dulce y muy suave que se esparce por la casa haciendo la pirueta.

PD. ¡Los peces lo esperan emocionados! (Esperemos que sigan así, porque con tanto tiempo como hijos únicos, nos da un poco de miedo que cojan celos.)