12.10.09

Gairebé el tenim! / ¡Casi lo tenemos!

Aquest cap de setmana llarg ens ha anat de perles per poder acabar de pulir el conte. A hores d'ara podem dir que ja el tenim quasi llest i estem molt contents!!!
Conviure amb els conills ens ha fet adonar que són més despistats del què semblen, i ens fem un tip de riure cada vegada que s'obliden les claus de casa, les ulleres de sol o la pastanaga de berenar. Parlant de pastanagues, hem de reconèixer que ens hem aficionat a menjar-ne i cada dia estem una mica més morenos. Ara només falta que ens creixin les dents i semblarem conills autèntics. Jajaja!

Este fin de semana largo nos ha ido de perlas para acabar de pulir el cuento. A estas alturas podemos decir que ya lo tenemos casi listo y estamos contentísimos!
Convivir con los conejos nos ha hecho dar cuenta de que son más despistados de lo que parecen, y nos hacemos un hartón de reír cada vez que se olvidan las llaves de casa, las gafas de sol o la zanahoria de la merienda. Hablando de zanahorias, debemos reconocer que nos hemos aficionado a comerlas y cada día estamos un poco más morenos. Ahora sólo falta que nos crezcan los dientes y pareceremos auténticos conejos. Jajaja!