29.2.12

Conills personalitzats amb Buff incorporat / Conejos personalizados con Buff incorporado

Mirats així semblen un grup musical, però no ho són. Es tracta d'una família de conills personalitzats que hem creat fa poc. 
Vistos así parecen un grupo musical, pero no lo son. Se trata de una familia de conejos personalizados que  creamps hace poco.
Són un pare, una mare i un fill acròbates que vesteixen un uniforme amb Buff incorporat. Realment quan són a casa van vestits amb pijama, bata i sabatilles. Però quan fan les seves espectaculars actuacions utilitzen el vestit corporatiu. 
Son un padre, una madre y un hijo acrobatas que visten un uniforme con Buff incorporado. Realmente cuando están en casa van vestidos con pijama, batín y zapatillas. Pero cuando hacen sus espectaculares actuaciones utilizan el traje corporativo.

Fins i tot el seu gat els acompanya i acaba de posar el toc artístic a l'actuació. Tothom qui els veu queda bocabadat. Tenen tant èxit que la gent fa cues inacabables (tan llargues com un camí de formigues anant a buscar el pa) per veure'ls en directe.
 Incluso su gato les acompaña y acaba de poner el toque artístico a la actuación. Todo el que los ve queda boquiabierto. Tienen tanto éxito que la gente hace colas interminables (tan largas como un camino de hormigas yendo a buscar el pan) para verlos en directo.
Ens consta que el regal els hi ha agradat. Nosaltres ho hem celebrat fent quatre tombarelles.
Nos consta que el regalo les ha gustado. Nosotros lo hemos celebrado haciendo cuatro volteretas.