19.10.12

Vabau a Ecoviure

Fa dos caps de setmana vam ser a la fira Ecoviure de Manresa. Va ser la primera vegada que les girafes sortien de Vabau i ens feia una mica de por que s'agobiessin amb tanta gent i tantes noves emocions. I la veritat és que ens van sorprendre comportant-se com unes autèntiques veteranes. Es van passejar tranquil·lament entre les parades amb les seves bufandes de colors, van atendre a les persones que s'apropaven al nostre estand i van fer de guardianes mentre nosaltres fèiem les xerrades davant de nens, nenes, mares i pares que volien conèixer millor el projecte. 

Hace dos fines de semana estuvimos en la feria Ecoviure de Manresa. Fue la primera vez que las jirafas salían de Vabau y nos daba un poco de miedo que se agobiasen con tanta gente y tantas nuevas emociones. Y la verdad es que nos sorprendieron comportándose como unas auténticas veteranas. Se pasearon tranquilamente entre las paradas con sus bufandas de colores, atendieron a las personas que se acercaban a nuestro estand e hicieron de guardianas mientras nosotros hacíamos presentaciones ante niños, niñas, madres y padres que querían conocer mejor el proyecto. 

Aquests són els dibuixos que ens van fer alguns petits artistes després de descobrir la història del Conill Despistat. Al Bages hi ha nivell!
Estos son los dibujos que nos hicieron algunos pequeños artistas tras descubrir la historia del Conejo Despistado. ¡En el Bages hay nivel!